Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Правила обміну та повернення товару належної якості: Обмін та повернення товару належної якості ми виробляємо відповідно до основних вимог, перерахованих у Законі України «Про захист прав споживачів» Для обміну чи повернення товару належної якості мають бути виконані такі умови: ● товар не був у використанні; ● збережено споживчі властивості товару; ● збережено зовнішній вигляд товару, у тому числі зовнішній вигляд упаковки та комплектуючих (у тому числі заводські наклейки, плівки тощо); ● збережено повну комплектацію товару; ● збережено чек або видаткову накладну, видану покупцеві при покупці. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ При отриманні товару у відділенні пошти Ви маєте можливість та час на перевірку та ознайомлення з товаром. Забравши посилку, Ви підтверджуєте, що товар був належної якості та відповідає опису. Якщо товар було забрано з відділення пошти, а потім оглянуто та було виявлено механічні пошкодження або не вистачає товару, магазин претензії не приймає та вправі відмовити Вам в обміні та поверненні товару. Будьте уважні та відповідальні. Доставка та упаковка за рахунок покупця.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.